အမေရိကန် | တစ်ဒေါ်လာ | ၁၃၇၃.၉ |
ဥရောပ | တစ်ယူရို | ၁၅၅၅.၈ |
တရုတ် | တစ်ယွမ် | ၁၉၇.၇၃ |
ထိုင်း | တစ်ဘတ် | ၄၃.၆၉၉ |
မလေးရှား | တစ်ရင်းဂစ် | ၃၂၄.၈၄ |
အိန္ဒိယ | တစ်ရူပီ | ၁၈.၆၃၀ |
ဂျပန် | တစ်ရာယန်း | ၁၃၀၆.၂ |
တောင်ကိုရီးယား | တစ်ရာ၀မ် | ၁၁၅.၃၂ |
သြစတြေးလျ | တစ်ဒေါ်လာ | ၈၉၆.၈၀ |
စင်ကာပူ | တစ်ဒေါ်လာ | ၉၈၈.၁၀ |
၁။ မြန်မာနိုင်ငံကို အုပ်ချုပ်ခဲ့သည့် ဗြိတိသျှအစိုးရသည် ၁၈၇၄ ခုနှစ်တွင် မြန်မာနိုင်ငံ၌ မီးရထားများကို စတင်ဖောက်လုပ်ခဲ့သည်။ (၃)နှစ်တာမျှ ဖောက်လုပ်ပြီးသည့်နောက် ၁၈၇၇ ခုနှစ်တွင် ရန်ကုန်−ပြည် မီးရထားလမ်းမှာ ပြီးစီးခဲ့ပါသည်။ ထိုနှစ် မေလ(၁)ရက်နေ့တွင် မြန်မာနိုင်ငံ၏ ပထမဆုံး ရန်ကုန်−ပြည်မီးရထားလမ်းကို စတင်ဖွင့်လှစ်ခဲ့ပါသည်။ ၁၈၉၇ ခုနှစ်တွင် မီးရထားလမ်းများ များစွာပြီးစီးနေပြီဖြစ်၍ ထိုနှစ် မေလ(၉)ရက်နေ့တွင် မြန်မာနိုင်ငံအတွင်း မီးရထားများပြေးဆွဲရန် အင်္ဂလန်နိုင်ငံရှိ စတားဟုန်း စီအီးအိုကုမ္ပဏီသို့ လွှဲအပ်ခဲ့ပါသည်။ ထို့ကြောင့် ကုမ္ပဏီမှ လုပ်ငန်းများကို စတင်ပြင်ဆင်ခဲ့ရာ ငွေရင်းများစွာ မြှုပ်နှံရသဖြင့် အဖျက်လုပ်ငန်းများကို ကြောက်ရွံ့ခဲ့ကြသည်။ ထို့ကြောင့် မီးရာထူးကိုစောင့်ရှောက်ရန်အတွက် မီးရထားပုလိပ်အဖွဲ့ကို ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ထိုအဖွဲ့အား စီအိုင်ဒီနှင့် ပူးပေါင်းစေခဲ့သည်။ ဤသို့ဖြင့် RAILWAY AND CRIMINAL INVESTIGATION ဟူ၍ စတင်ဖြစ်ပေါ်လာခဲ့သည်။
၂။ လွတ်လပ်ရေးမရမီကာလများတွင် မီးရထားနှင့်ပတ်သက်သော လုံခြုံရေးနှင့် မှုခင်းပိုင်းတာ၀န်များကို နယ်ဖက်ခရိုင်ရဲများက တာ၀န်ယူဆောင်ရွက်ခဲ့ရာမှ ၁၉၄၈ ခုနှစ်တွင် နယ်ဖက်ခရိုင်ရှိ ရဲတပ်ဖွဲ့၀င်များကို စုစည်းလျက် မီးရထားရာဇ၀တ်မှုခင်း ခြေမြန်အဖွဲ့ ဟူ၍ အင်အား(၁၄၀)ဖြင့် ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ အောက်မြန်မာပြည် ၊ နယ်ဖက်ခရိုင်ရဲများက တာ၀န်ယူဆောင်ရွက်ခဲ့ရာမှ ၁၉၄၈ ခုနှစ်တွင် နယ်ဖက်ခရိုင်ရှိ ရဲတပ်ဖွဲ့၀င်များကို စုစည်းလျက် မီးရထားရာဇ၀တ်မှုခင်း ခြေမြန်အဖွဲ့ RAILWAY CRIMEFLYING SQUADဟူ၍ အင်အား(၁၄၀)ဖြင့် ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ အောက်မြန်မာပြည် ၊ အထက်မြန်မာပြည် စသည်ဖြင့် အဖွဲ့(၂)ဖွဲ့ ဖွဲ့စည်း၍ လုံခြုံရေးနှင့် မှုခင်းပိုင်းတာ၀န်များကို ဆောင်ရွက်ခဲ့သည်။လွတ်လပ်ရေးရပြီးစ၌ မီးရထားနှင့် စုံထောက်အကြီးအကဲကို စုံထောက်ရဲဗိုလ်ချုပ်ဟု ခေါ်သည်။ စုံထောက်ဗိုလ်ချုပ်အဖြစ် ခန့်အပ်ခဲ့သည်။ လွတ်လပ်ပြီး တိုင်းသစ်ပြည်သစ်တွင် ကိုလိုနီ၏ အမြစ်တစ်ပင်လေးကိုမျှ မြန်မာနိုင်ငံသားများက လိုလားဟန်မရှိ၍ စုံထောက်ဗိုလ်ချုပ်အား အငြိမ်းစားပေးအပ်လိုက်သည်။
၃။ ထို့နောက် မြန်မာတိုင်းရင်းသားအရာရှိ ဦးသန်းမြိုင်က စုံထောက်ရဲဗိုလ်ချုပ်ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ၁၉၅၄ ခုနှစ်တွင် တစ်ပြည်လုံးရှိ ရထားလုံခြုံရေးများကို ဆောင်ရွက်ရန် မီးရထားရဲနှင့် စုံထောက်ဌာနဟူ၍ စုံထောက်ရဲမင်းကြီးလက်အောက်၌ လက်ထောက်ရဲမင်းကြီး (ခရိုင်ရဲ၀န်) တစ်ဦးအဖြစ် တောင်ပိုင်း ရဲ၀န်ထောက်တစ်ဦးအား ရန်ကုန်တွင်လည်းကောင်း၊ မြောက်ပိုင်း ရဲ၀န်ထောာ်တစ်ဦးအား မန္တလေးတွင်လည်းကောင်း အခြေစိုက်ထားရှိခဲ့ပါသည်။ ဘူတာကြီးများ၌ မီးရထားရဲဌာန (၂၆)ခု တပ်ဖြန့်ချထားဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ (၁.၁၀.၁၉၆၄)ရက်နေ့တွင် ပြည်သူ့ရဲတပ်ဖွဲ့ အသွင်းပြောင်းရာတွင် ရထားရဲနှင့်စုံထောက်ဌာနအား ဖျက်သိမ်းခဲ့သည်။မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ဌာနချုပ်မှ တိုက်ရိုက်အုပ်ချုပ်သော "မီးရထားခရိုင်ပြည်သူ့ရဲတပ်ဖွဲ့"ဟု ပြောင်းလဲဖွဲ့စည်းခဲ့သည်။ မီးရထားခရိုင်ပြည်သူ့ရဲတပ်ဖွဲ့တွင် ကြီးကြပ်ရေးမှူး (ခရိုင်၀န်)တစ်ဦးဖြင့် ဖွဲ့စည်းပုံအား (၈၅၉)ဦးရှိကာ အထက်မြန်မာပြည်၊ အောက်မြန်မာပြည်၊(၂)ပိုင်းခွဲ၍ နယ်မြေမှူးများနှင့် ရဲစခန်းများဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ ၁၉၇၇ ခုနှစ်တွင် ရန်ကုန်ရထားရဲစခန်းနှင့် မန္တလေးရထားရဲစခန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အားဂ၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်၇ိုန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အားဂ၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်၇ိုန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အားဂ၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်၇ိုန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အားဂ၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်၇ိုန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အားဂ၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်၇ိုန်း (၂)ခုမှအပ ကျန်ရဲစခန်း(၂၄)ခုကို ဖျက်သိမ်းပြီ: တပ်ခွဲ၊ တပ်စု၊ တပ်စိတ်များအသွင်ဖြင့် ပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ ပြင်ဆင်ထားသည့် ဖွဲ့စည်းပုံအရ အင်အား(၆၆၇)ဦးရှိပြီး ဒုတိယဗိုလ်မှူကြီးအဆင့်(၁)ဦးမှ တိုက်ရိုက်အုပ်ချုပ်ကာ လုံခြုံရေးကို အဓိကထား ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။
၄။ ထို့နောက် ၁၉၈၂ ခုနှစ်တွင် "ပြည်သူရဲ ရထားရဲတပ်ဖွဲ့" ဟူ၍ ထပ်မံပြင်ဆင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါသည်။ အင်အား(၉၉၂)ဦးဖြင့် ရန်ကုန်၊ မန္တလေးရဲစခန်း(၂)ခုအပါအ၀င် တပ်ခွဲ(၈)ခွဲ ဖွဲ့စည်းပြီး လုံခြုံရေးဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ နိုင်ငံတော်ငြိမ်၀ပ်ပိပြားမှု တည်ဆောက်ရေးအဖွဲ့သည် (၁၈.၉.၁၉၈၈)ရက်နေ့တွင် နိုင်ငံတော်အာဏာကို လက်ခံရယူခဲ့ပြီးနောက် လမ်းပန်းဆက်သွယ်မှု လုံခြုံချောမွေ့စေရေး၊ ခရီးသွားပြည်သူများ လုံခြံဒုရေး၊ လမ်းခုလပ်တွင် ဖြစ်ပွားသည့်မှုခင်းများအား လွယ်လင့်တကူ တိုင်တန်းဖော်ထုတ်နိုင်ရေးအတွက် တောင်ငူဘူတာတွင် တောင်ငူရထားရဲစခန်း(၁)ခုကို (၁၂.၂.၁၉၉၂)ရက်နေ့ (၄၄)နှစ်မြောက် ပြည်ထောင်စုနေ့တွင် ထပ်မံတိုးချဲ့ဖွင့်လှစ်ခဲ့ပါသည်။ ထို့ကြောင့် ရန်ကုန်၊ တောင်ငူ၊ မန္တလေးဘူတာများတွင် ရထားရဲစခန်း(၃)ခုနှင့် တပ်ခွဲ(၈)ခွဲ ဖွဲ့စည်းပုံအရ တပ်ဖွဲ့၀င်အင်အား (၁၀၃၇)ဦးဖြင့် လုပ်ငန်းတာ၀န်များကို ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ ယခင်မြန်မာ့မီးရထားတွင် လုံခြုံရေးတာ၀န်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိသည့် ကာကွယ်ရေး၀န်ကြီးဌာန၊ တပ်မတော်(ကြည်း)မှ အရာရှိ၊ အရာခံ၊ အကြပ်၊ တပ်သား၊ အင်အား(၁၆၁)ဦးပါ (၂)ခွဲအား ပြည်ထဲရေး၀န်ကြီးဌာနသို့ (၁.၁၂.၁၉၉၂)ရက်နေ့မှ စတင်၍ လွှဲပြောင်းတာ၀န်ထမ်းဆောင်ရွက်စေခဲ့သည်။ ထိုတပ်ခွဲ(၂)ခွဲသည် ပြည်သူ့ရဲရထားရဲတပ်ဖွဲ့သို့ အသွင်းပြောင်းရောက်ရှိလာပြီး လုံခြုံရေးတာ၀န် ပူးတွဲထမ်းဆောင်စေခဲ့ရာ အင်အား(၁၁၈၁)ဦးထိ ရှိလာခဲ့ပါသည်။
၅။ မြန်မာ့မီးရထားသည် ပြည်ထောင်စုမြန်မာနိုင်ငံတစ်၀န်းလုံးတွင် မီးရထားလမ်းများ တိုးချဲ့ဖောက်လုပ်ခဲ့သဖြင့် ရထားရဲတပ်ဖွဲ့မှ လုံခြုံရေးများကို လုံလောက်သောအင်အားဖြင့် ပီပြင်စွာဆောင်ရွက်နိုင်ရေးအတွက် (၁.၄.၁၉၉၃)ရက်စွဲပါ မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ဌာနချုပ်၏ စာအမှတ်၊၁၀၀/ပရခ(၂)/ဦး၅(က)(၁)အရ ရဲမှူကြီး(၁၀၊ ဒုရဲမှူးကြီး(၁)၊ ရဲမှူး(၂)၊ ဒုရဲမှူး(၁၆) အပါအ၀င် ပြန်တမ်း၀င်အရာရှိ(၂၀)၊ ပြန်တမ်းမ၀င်အရာရှိ(၉၅)၊ အခြားအဆင့်(၁၇၄၁)၊ စုစုပေါင်း တပ်ဖွဲ့၀င်အင်အား (၁၈၅၆)ဦး ဖြစ်ပါသည်။ ပြင်ဆင်းတိုးချဲ့ဖွဲ့စည်းခဲ့သော ရထားရဲတပ်ဖွဲ့၏ ဖွဲ့စည်းပုံအရ ရဲစခန်း(၁၃)ခုရှိရာ သာစည်ဘူတာတွင် သာစည်ရဲစခန်းအား (၂၇.၃.၁၉၉၅)ရက်နေ့တွင်လည်းကောင်း၊ သင်္ဃန်းကျွန်းဘူတာတွင် သင်္ဃန်းကျွန်းရဲစခန်းအား (၁.၁၀.၉၆)ရက်နေ့တွင်လည်းကောင်း ၊ မော်လမြိင်ဘူတာတွင် မော်လမြိုင်ရဲစခန်းအား (၈.၁၀.၉၇) ရက်နေ့တွင်လည်ကောင်း၊ ပဲခူးဘူတာတွင် ပဲခူးရဲစခန်းအား (၂၇.၃.၀၃)ရက်နေ့တွင်လည်းကောင်း၊ အသီးသီးဖွင့်လှစ်ခဲ့ပြီးဖြစ်ပါသည်။ ထို့ကြောင့် ယခုရဲစခန်း(၇)ခု ဖွင့်လှစ်ခဲ့ပါသည်။
၆။ ၂၀၁၃ ခုနှစ်၊ ဖေဖော်၀ါရီလ(၁၄)ရက်နေ့တွင် ကျင်းပသော ပြည်ထောင်စုအစိုးရအဖွဲ့ အစည်းအဝေးအမှတ်စဉ်၇/၂၀၁၃ အရ ဖွဲ့စည်းပုံအမှတ်၊ ၈/အဖရ(၇/၂၀၁၃)/၂၀၁၃၊ မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ဌာနချုပ်၏ (၁၂.၃.၂၀၁၃)ရက်စွဲပါစာအမှတ်၊ ၁၀၀၁(၅)/၅၀၁/ဦ:၅ဖြင့် ရထားရဲတပ်ဖွဲ့အား ရဲမှူးကြီးအဆင့်မှ ရဲမှူးချုပ်အဆင့်ထိ တိုးမြှင့်ပြီး တပ်ဖွဲ့ခွဲ(၄)ခု၊ တပ်ခွဲ(၂၀)ခွဲ၊ ရထားရဲ စခန်း(၂၀)ခုတို့ဖြင့် တိုးချဲ့ဖွဲ့စည်းခဲ့သဖြင့် ယခုလက်ရှိတွင် တပ်ဖွဲ့ခွဲ(၄)ခွဲ၊ တပ်ခွဲ(၂၀)ခွဲ၊ ရထားရဲစခန်း(၁၈)ခုတို့ဖြင့် လုပ်ငန်းတာ၀န်များ ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။
၀န်ကြီးဌာန၏ လူ၀င်မှုကြီးကြပ်ရေးနှင့် ပြည်သူ့အင်အားဆိုင်ရာ တိုင်းဒေသကြီး/ခရိုင်/မြို့နယ်များ ၀န်ထမ်းဖွဲ့စည်းပုံ အမှတ်(၂)ရထားရဲတပ်ဖွဲ့ခွဲ(နေပြည်တော်)နှင့် ကွပ်ကဲမှုအောက် တပ်ခွဲများ၏ ဖွဲ့စည်းပုံနှင့် လက်ရှိအင်အား၇။ အမှတ်(၂)ရထားရဲတပ်ဖွဲ့ခွဲ(နေပြည်တော်)၏ ကွပ်ကဲမှုအောက်တွင် အောက်ပါတပ်ခွဲ(၆)ခွဲရှိပါသည်-
၈။ အမှတ်(၂)ရထားရဲတပ်ဖွဲ့ခွဲမှူးရုံးနှင့် ကွပ်ကဲမှုအောက်ရှိ တပ်ခွဲ(၆)ခွဲ၏ ဖွဲ့စည်းပုံနှင့် လက်ရှိအင်အားတို့ကို နောက်ဆက်တွဲ(က)ဖြင့် ပူးတွဲဖော်ပြအပ်ပါသည်။
ရထားရဲတပ်ဖွဲ့၏ ရည်မှန်းချက်နှင့် လုပ်ငန်းတာ၀န်များ၉။ ရထားရဲတပ်ဖွဲ့၏ ရည်မှန်းချက်တာ၀န်(၃)ရပ်ရှိပါသည်။ ၎င်းတို့မှာ အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်ပါသည်-
၁၀။ ရထားရဲတပ်ဖွဲ့၏ လုပ်ငန်းတာ၀န်(၉)ချက်ရှိပါသည်။ ၎င်းတို့မှာ အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်ပါသည်-
၁၁။ သီးခြားဖော်ပြရန်မရှိပါ။
ရထားရဲတပ်ဖွဲမှ ကျင့်သုံးလျက်ရှိသော ဥပဒေ၊ နည်းဥပဒေ၊ လုပ်ထုံးလုပ်နည်းနှင့် ညွှန်ကြားချက်များ၁၂။ ရထားရဲတပ်ဖွဲ့သည် မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ဌာနချုပ်၏ တိုက်ရိုက်ကွပ်ကဲမှုအောက်တွင် တည်ရှိသည့် တပ်ဖွဲ့ဖြစ်သည်နှင့်အညီ တည်ဆဲဥပဒေများ၊ နည်းဥပဒေများအပြင် ရဲလက်စွဲပထမတွဲမှ တတိယတွဲထိ ပြဌာန်းချက်များ၊ ၁၉၄၅ ခုနှစ်၊ ရဲအက်ဥပဒေ၊ ၁၉၅၅ ခုနှစ် မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့ စည်းကမ်းထိန်းသိမ်းရေးဥပဒေနှင့် နည်းဥပဒေများပါ ပြဌာန်းချက်မျာကို လိုက်နာကျင့်သုံးဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။
၁၃။ ထို့ပြင် ရထားလုံခြုံရေးလိုက်ပါဆောင်ရွက်ရသည့် တပ်ဖွဲ့၀င်များလိုက်နာရမည့် လုပ်ငန်းလမ်းညွှန်များကိုလည်း အောက်ပါအတိုင်း ထုတ်ပြန်ထားပါသည်-
(က) ၀တ်စားဆင်ယင်မှု
(ခ) တစ်ကိုယ်ရေသန့်ရှင်းမှု
(ဂ) ကိုယ်/နှုတ်အမူအရာ ယဉ်ကျေးပြေပြစ်မှု
(ဃ) တာ၀န်ထမ်းဆောင်ခြင်းအပိုင်း
(က) | အမှတ်(၂)ရထားရဲတပ်ဖွဲ့ခွဲမှုးရုံး | ပျဉ်းမနား၊ ၀၆၇−၂၄၀၆၂ |
(ခ) | အမှတ်(၆)တပ်ခွဲရုံး | မြစ်ငယ်၊ ၀၂−၅၅၀၆၉ |
(ဂ) | အမှတ်(၇)တပ်ခွဲရုံး | အောင်ပန်း၊ ၀၈၁−၆၁၂၆၅ |
(ဃ) | အမှတ်(၉)တပ်ခွဲရုံး | နေပြည်တော်၊ ၀၆၇−၇၇၁၂၉ |
(င) | အမှတ်(၁၀)တပ်ခွဲရုံး | တောင်ငူ၊ ၀၅၄−၂၆၁၅၇ |
(စ) | အမှတ်(၁၈)တပ်ခွဲရုံး | တောင်တွင်းကြီး၊ ၀၆၃−၅၁၁၄၁ |
စဉ် | အကြောင်းအရာ | ဒုရဲမှူးကြီး | ရဲမှူး | ဒုရဲမှူး | ရဲအုပ် | ဒုရဲအုပ် | ပေါင်း | ရဲအရာခံ | ရဲတကက | ရဲတက | ရဲဒုတက | ရဲတသ | ပေါင်း | စုစုပေါင်း |
၁ | ဖွဲ့စည်းပုံအင်အား | ၁ | ၂ | ၆ | ၄၈ | ၅၈ | ၈၁ | ၆ | ၄၆ | ၁၆၈ | ၁၀၀ | ၄၇၉ | ၇၉၉ | ၈၈၀ |
၂ | လက်ရှိအင်အား | ၁ | ၂၁ | ၄ | ၁၂ | ၁၄ | ၃၂ | − | ၂၆ | ၅၉ | ၁၉၉ | ၁၆၀ | ၄၄၄ | ၄၇၆ |
၃ | အပိုအင်အား | − | − | − | − | − | − | − | − | − | ၉၉ | − | − | − |
၄ | အလိုအင်အား | − | ၁ | ၂ | ၂ | ၄၄ | ၄၉ | ၆ | ၂၀ | ၁၀၉ | − | ၃၁၉ | ၃၅၅ | ၄၀၄ |
စဉ် | အကြောင်းအရာ | ဒုရဲမှူးကြီး | ရဲမှူး | ဒုရဲမှူး | ရဲအုပ် | ဒုရဲအုပ် | ပေါင်း | ရဲအရာခံ | ရဲတကက | ရဲတက | ရဲဒုတက | ရဲတသ | ပေါင်း | စုစုပေါင်း |
၁ | တပ်ဖွဲ့ခွဲမှူရုံး | ၁ | − | − | − | − | ၁ | − | − | − | − | − | − | ၁ |
၂ | ဌာနချုပ်တပ်ခွဲ | − | ၁ | ၁ | ၃ | ၃ | ၈ | − | ၁ | ၅ | ၇ | ၁၁ | ၂၄ | ၃၂ |
၃ | အမှတ်(၆)တပ်ခွဲ | − | − | ၁ | − | − | ၁ | − | − | ၂ | ၃ | ၂ | ၇ | ၈ |
၄ | သာစည်ရဲစခန်း | − | − | − | ၁ | ၁ | ၂ | − | ၃ | ၁၃ | ၄၆ | ၁၄ | ၇၆ | ၇၈ |
၅ | အမှတ်(၇)တပ်ခွဲ | − | − | − | ၁ | − | ၁ | − | ၁ | − | ၅ | ၃ | ၉ | ၁၀ |
၆ | အောင်ပန်းရဲစခန်း | − | − | − | ၁ | ၃ | ၄ | − | ၃ | ၉ | ၂၉ | ၂၃ | ၆၄ | ၆၈ |
၇ | အမှတ်(၈)တပ်ခွဲ | − | − | − | ၁ | − | ၁ | − | ၁ | − | ၅ | ၄ | ၁၀ | ၁၁ |
၈ | နမ့်စန်ရဲစခန်း | − | − | − | − | − | − | − | − | − | − | − | − | − |
၉ | အမှတ်(၉)တပ်ခွဲ | − | − | ၁ | − | − | ၁ | − | − | ၁ | ၃ | ၅ | ၉ | ၁၀ |
၁၀ | နေပြည်တော်ရဲစခန်း | − | − | − | ၂ | ၂ | ၄ | − | ၅ | ၁၂ | ၄၇ | ၄၀ | ၁၀၄ | ၁၀၈ |
၁၁ | အမှတ်(၁၀)တပ်ခွဲ | − | − | ၁ | − | − | ၁ | − | − | ၂ | ၃ | ၃ | ၈ | ၉ |
၁၂ | တောင်ငူရဲစခန်း | − | − | - | ၂ | ၂ | ၄ | − | ၆ | ၈ | ၂၄ | ၃၄ | ၇၂ | ၇၆ |
၁၃ | အမှတ်(၁၈)တပ်ခွဲ | − | − | − | ၁ | ၃ | ၄ | − | ၄ | ၆ | ၂၅ | ၂၆ | ၆၁ | ၆၅ |
၁၃ | အမှတ်(၁၈)တပ်ခွဲ | ၁ | ၁ | ၄ | ၁၂ | ၁၄ | ၃၂ | − | ၂၄ | ၅၈ | ၁၉၇ | ၁၆၅ | ၄၄၄ | ၄၇၆ |